Hahah Faaaaail!

Idag skulle jag minsann vara duktig och komma i tid till skolan så jag gick upp halv sju, gick ut i stallet släppte ut tea och mockade och gjorde klart allt utom att rida, sen stressade jag in och bytte om och sminkade mig och gjorde mig klar. sen skjutsade eric mig till haga och där ifrån cyklade jag på min systers cykel till grubbe, När jag kommer in i skolan hittar jag inte min klass ( jag var i tid till och med 5min tidigare) jag hittade inte heller mina lärare, men sen hittade jag en annan lärare som kunde ringa min lärare, hon ger mig telefonen och jag får prata med min lärare Annika, då berättade hon att vi har komp ledigt, och vi är lediga hela dagen! tror ni jag blev nå sur?
haha aja då var det bara att cykla till shell på teg i det blåsiga vädret, men men nu är jag här och det kändes ganska onödigt. men det blir väll att ta elva bussen hem igen ^^ sen ikväll ska jag äta middag i stan.
Men det känns grymt skönt att vara ledig idag så nu hinner jag rida på dagen, tea  brukar vara lite mer nöjd ju tidigare jag rider!
aja vi hörs sen! kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0