Dumma älgar!

så nu har jag ridit och ätit och gjort en massa saker!
Idag tog jag beslutet om att rida på ängarna uppe i skogen, så jag skrittar dit men på vägen upp mot ängarna står såklart två älgar ivägen ( en hona och hennes unge) så då var det planen förstörd men men, jag for hem och hoppade över ett litet kryss som jag la en skrana och lite andra saker under, från början trodde jag nästan att det var hon som tittade och stannade men sen insåg jag att det var mer jag som var tittig, och så är det nog oftast på tävlingar för många ryttare att det är dom som tittar men inte hästen men ändå skyller man på hästen, det är inte ofta det är hästens fel. tänk på det.
Nä nu ska jag sova, ganska slapp dag imorgon sov morgon och halvdag ^^ kan det blir bättre?
jaja nu står min lilla hund och väntar på sängen, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0