Lördag&Söndag

Lite kort om helgen:
Lördag: red på ängen med hacket, jättefin, små hoppade lite. red i ca: 40min
Söndag: Hoppade på ängen, red ett hårt pass i en timme, det gick bra, hon känns fin och ren i sprången och bjuder fint.
Så nu taggar jag ö-viks tävlingarna, dock var det väääääldigt lite anmälda vilket är tråkigt endast 70st.
Men det ska bli spännande att hoppa två msv:a er på samma helg, ska bli ösa kul.
Tror inte tea ska få stå på betet den här veckan, vill att hon ska vara iform till tävlingarna och sen vill jag inte att hon står så nära någon annan häst så att hon börjar spöka i nått hörn.
nämen nu ska jag sova, vi hörs! kram/jacquline

image35älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0