Dålig på att uppdatera!

Förlåt! jag är sjukt dålig på det, men hallå det är ju jättefint väder och  jag har haft fullt upp i stallet.
Tea mår fint! och jag mår fint!
på torsdag åker vi till timrå och firar midsommar på tävlingarna! kan det blir bättre?
Nu hoppas vi på att tjoppan går som en klocka, eller i alla fall bättre än vad hon gjorde sist där!
nu orkar jag faktiskt inte skriva nå mer, men ha det så bra så skriver jag igen antingen innan eller efter vi varit i timrå!
Ha en trevlig midsommar!
Puss och kram!/ jacqueline dinewald
gammal bild på mig och mysantysan<3

Kommentarer
Postat av: amandaaa

det kommer att gå bäst i helgen:)

ni är finast och bäst! puss

2008-06-18 @ 01:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0