Halloj!

Nu sitter jag här och är precis påväg att gå ut till stallet och rida tea, hade tänkt hoppa lite!
nu är det dubbel nervositet pågång, först i helgen nmet, såg startlistorna vilket gjorde mig lite mer nervös, men det kommer nog gå bra, jag ska satsa på nollor så jag får fina och bra runder inför halmstad!
sen är jag lite nervös, ska åka flyg ensam till skåne, men det ska nog inte heller vara några problem!
GUUD vad jag längtar heeeelt galet!  har snart packat klart alla mina grejer!
sen idag ska jag packa lite till tea!
annars funkar tea bra, har ridit på pessoa ganska mycket senaste veckan, hon verkar gilla det, får se efter idag när jag hoppat lite om hon ska få tävla på den i helgen i alla fall dom första dagarna!
Nu regnar det lite här, men det se ut att spricka upp! så jag ska allt ta och skynda mig ut nu när det är uppehåll.
TEA ÄR BÄST!

Msv:an i timrå<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

det finns riktigt fina bilder på dig på pernillalarsson.se

2008-07-09 @ 20:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0