Tea<3

Så nu har man varit ute i snöstormen i 45min och skrittat, det gick oväntat bra!
Hon börjar bli en storflicka nu, haha nä men lite små skutt här och där gjorde hon ju. men hon var inte alls lika fjantig som jag trodde hon skulle vara, då hon brukar springa runt och vara rädd för allt, nu var det mer att hon inte ville stå riktigt stilla i halterna och gjorde kasta-sig-framåt-för-att-slippa-göra-halt skutt haha, Annars var hon väääääldigt arbetsvillig och positiv jag tror hon behövde den här vilan! :)
När jag red på den nedrevägen så mötte jag en tant som jag hejade på, hon gjorde mig så glad då hon stannade upp och sa "gud va fin den är". Ni ska veta att det är inte ofta man här det här i min by, folk gillar hellre att blänga och tycka att man förstör vägarna osv. Eftersom jag är den enda som har häst i den  här byn har det blivit så. tyvärr. Men nu visade det sig ju att det finns dom som faktiskt gillar att se oss.
Ikväll blir det DH sen sova, börjar åtta imorgon så det blir att gå upp tidigt!

Nä nu börjar snart DH, vi hörs imorgon! puss och kram sov sött! seeeeya!//
J.D

Sötbäbis när vi kom in. :)

Trött efter ett hårt skrittpass ;)

Det här shabraket köpte jag också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0