sorry!

For in till stan igår och hittade inget nätverk som jag skulle kunns koppla min in på så det blev inget inlägg igår!
Igår så var peders morbrors barn här och fick rida lite, trevligt trevligt!
Cassandra red mira och jag red tea,
För mig gick det mycket bättre än vad det gjort dom senaste dagarna, hon slappnade av i galoppen och jag kunde hitta en jämna och fin takt, så himla skönt! Måste bara köpa en vanligt två delat pelham då jag lämnade tillbaka jennifers i sommras!
För cassandra och mira såg det ut att gå bra för, mira tyckte det var lite jobbigt att behöva jobba men det är ju bara positivt att man hittar deras svaga sidor eller hur?

Idag vaknade jag runt elva (eftersom jag sov i stan kunde jag ta lite sovmorgon) Åt lite frukost och sen gick jag till signe som nyss kommit hem från stockholm och hälsade på henne! :) trevligt!
Kom nyss hem fick skjuts av min snälla morfar! ska väll fika något och sen gå ut till stallet!

Vi hörs ikväll! och jag förväntar mig lite frågor tills dess! puss och kram!seeeeeya!//
J.D


Fick lite bilder av anna lindström i förrgår, bilderna var ifrån min MSV:A debut på hemma tävlingarna, Lite över hon var? :D


Här får ni en fin bild på mira också, åh vad jag vill fara in och träna dom små djuren, måste fixa så vi kan dra in dom nån dag!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0