Pedantisk?Pretto?Noggran?

Ja inte vet jag, men jag kan knappt  vara i mitt stall om det är stökigt i gången, det har blivit så på senaste tiden.
Jag tokstädar minst en gång i veckan. Och nu när jag varit borta blev jag nästan tokig när jag gick in i stallet, visst det var inte jättestökigt men det fanns saker man kunde ha plockat undan för att det inte skulle sett så plottrigt ut:
Så igår tänkte jag att jag skulle adventsstäda i helgen men jag kunde inte låta bli att börja redan igår. så ihelgen blir det att julpynta!
En till sak, nu har ju mamma och peder mockat åt mig medans jag varit borta vilket var jättesnällt, dock mockar dom inte likadant som mig så igår stod jag en halvtimme och mockade teas box, hahah :D men nu är det rent och fint!

Vet ni vad jag ska göra idag? ;) RIDA TEA :D
ska bara skritta men ändå!!
 Annars kom jag just hem efter en helt okej dag i skolan, börjar känna mig lite mer motiverad nu! vilken känns bra!
Snart kommer mira bäbis<3 iiiiih!
Nä hörrni nu ska jag gå och göra lite arbeten, men vi hörs ikväll eller imorgon :) juste glöm inte att bli medlem på bloglovin.se och börja premunera på min blogg! ha det bäst! seeeeya!//
J.D

Shabraket som jag nämde tidigare att jag broderade på, snyggt va? :)

Kommentarer
Postat av: Maja

shabraket var jättefin! :)

2008-12-02 @ 20:35:40
URL: http://majalaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0