på väg att bli sjuk IGEN!

Vad är det här? ska jag aldrig få vara frisk. usch va less jag är. har blåsor i munnen och känner mig hur häning som helst.
Men ja måste bara vara i skolan hela veckan det bara är så!
träffade ronja idag på stan, Pratade en massa vilket kändes bra.
hade ju som sagt bara halvdag idag så jag slutade tidigt!
Hästarna fick vila, känner mig så himla dum men jag kan bara inte fara ut när jag mår såhär, jag ska faktiskt gå och sova nu och hoppas på att sömn kan lösa allt(haha)

Pratade med maria från skåne idag vilket var SJUKT längesen, jättetrevligt att höra av henne! Dock blir jag bara sur då hon berättar alla tävlingar som hon ska på som börjar direkt efter nyår. ååh är så svartis! men men så är det att bo i norrland!

Fick en förfrågan om en bild på signe, Titta längst upp på min layout tredje bilden uppefrån, personen på den bilden till vänster är signe! :)

Nä hörrni, ni får hålla er friska och krya så hörs vi imorgon! puss och kram! seeeeya!//
J.D


Muffinsarna som vi bakade igår! ^^

Tea igår! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0