Onsdag

Veckan går fort fram och imorgon är det redan torsdag!
Idag har jag varit i skolan, dagen kändes oerhört lång och dom flesta var anmält störda, nä inte tjejerna.
Sen skulle jag åka med peder hem men så blev det inte, så jag tog fem bussen hem och lagade pasta med ost o skink sås, duktig va? sen gick jag ut till stallet och gjorde iordning allt eftersom mira skulle komma! :)
Jag hann klart allt i tid och släppa in hästarna och borsta på dom, jag tror aldrig jag sett bella njuta så mycket som när jag stod och kliade henne med manborsten haha, hon börjar ju få riktligt med päls nu så det lär ju vara därför hon tyckte det var så skönt! Ikväll har ju mira kommit, och det känns massa bra. hoppas hon stannar längre den här gången!
Imorgon har jag sovmorgon, dock kommer den inte bli så lång eftersom jag ska släppa ut hästisarna, men det gör inget! :)
Nä hörrni ikväll orkar jag inte skriva mer. men vi hörs imorgon då slutar jag tidigare så då kommer jag ha mer tid efter jag varit i stallet! ha det bäst! seeeya!//
J.D


Fick ett ryck idag då jag bara kunde tänka på han. hur otroligt mycket jag saknar honom. åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0