Måndag! :)

Hej, sitter just nu hos pappa och bloggar från min lilla dator!
Idag ringde väckarklockan vid sju och det var dags att gå upp och släppa ut små ponnysarna, sen gick jag in igen och såg en bit av mamma mia och somande sen om och vaknade av att klocka ringde igen vid elva och då hoppade jag in i duschen och sen gjorde mig iordning och for in till stan, i stan skulle jag träffa en ronja men hon hade ju såklart som vanligt försovigt sig haha aja men tillslut kom hon ner till stan och vi gick till station och fikade och mötte moa och nån vän till henne där så vi satt och fikade och sen gick vi runt lite överallt, Sen ringde pappa och sa att vi skulle börja fara hemåt, så nu sitter jag här och har precis bakat en kladdkaka med hanna(hej hanna). som inte blev så lyckad med typ ändå lyckad, vi får se, det smakar kanske lite bränt!
Ska hem ikväll och ta in och göra kväll hos hästarna, dom vilar idag eftersom ingemar var och gjorde lite akupunktur igår och dom tyckte det var såååå skönt!

Nyår ser ut att bli trevligt, ska hem till signe och äta goo middag och sen om det inte är så kallt ska vi ner till stan på tolvslaget! :)

Nä nu ska jag vara lite social med  i hörs imorgon! puss och kraaaam! seeeeya!//
J.D


Maffigt räcke va? MSV:A debuten i sommras.

Kommentarer
Postat av: Tove Sjöström

Tjena tjejen! Vilken superfin blogg du har, kul att se att du fortfarande står i och att det går så bra för dig, fortsätt med det :)



Massa kramar Tove

2008-12-30 @ 18:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0