Kvällens ridning!

Oj vad ni kommenterar flitigt, riktigt kul! ska svara på alla frågor imorgon, för nu är det sovdags men innan tänkte jag berätta om kvällens ridning:
 Tea vilade och mira reds----> imorgon vilar mira och tea rid, resten av veckan rids båda alla dagar :)
Nåja, mira var minst lika pigg idag, fast idag var hon mer flamsig och ville inte koncentrera sig för fem öre. sen när ni red på nedre vägen så vet jag inte vad som flög i henne, det var som om det sprang spöken i ögovrån på henne, hon spände upp sig och frustade och taktade med luftsteg, så min enda tanka var (eftersom jag än inte känner henne riktigt väl) oj, snart kommer hon explodera, så jag fick lov att hoppa av och gå med henne ett tag tills hon lugnat ner sig, jag vill ju inte utmana henne allt för mycket, kände jag.
Men mitt i allt det här kaoset kändes det faktiskt ganska bra, och jag hittade nya lösningar på saker och ting! Imorgon ska hon vila, men på onsdag så blir det att rida på tredelat har ridit på hacket nu och jag tror det gör henne lite mer flamsig och hon får en tendens att lägga sig i handen ganska rejält! men det blir nog bra! imorgon är det teabus tur att få jobba lite :)

Nä kika in imorgon då ska jag svara på alla frågor, det blir nog på kvällskvisten nångång då jag kommit hem till pappa :) ha det bra tills dess! puss och kram! seeeeya!//
J.D

Mira och jag innan utfärden idag.

har mina icke-snygga-ridstövlar-men-varma.(rider inte med min gpa hemma)

Miris har fått ha mitt nya shabrak nu :) och tea mitt andra nya :)

Kommentarer
Postat av: hehe

ojsan, Jag råkade visst he in 3 kommentarer i förra inlägget :) sorry.

2008-12-09 @ 10:33:23
Postat av: sandra

ja eller hur!!! saknar så himla mycket:)

hahaha ja, alltså söt julia&johanna!

2008-12-09 @ 22:01:43
URL: http://sandraeatworld.blogg.se/
Postat av: sandra

ja eller hur!!! saknar så himla mycket:)

hahaha ja, alltså söt julia&johanna!

2008-12-09 @ 22:01:48
URL: http://sandraeatworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0