Hej mitt vinterland

Oj så vitt det är ute!!!!!!! Helt sjukt!
Nu har jag släppt ut hästarna och ska snart äta frukost!
idag kommer cassandra och rider, skulle jag tro. får se om jag orkar vänta på henne eller om jag rider innan.

GLÖM ALLT JAG SAGT OM FIFFI, nu ska ni få höra något SJUKT:
Idag när olivia som äger henne skulle fara till vetirnären så kunde fiffi gå på hoven som aldrig förr hon visade ingen hälta alls, hon kunde både trava och skritta på rakt spår utan att halta, nu tror veterinärerna att det bara satt i huvudet på henne! så nu ska hon på återbesök i januari eller februari och kolla henne då och förhoppningsvis kan hon bli frisk förklarad då! HUR SJUKT ÄR INTE DET HÄR? ÅH VAD JAG ÄR GLAD NU!

Nä skriver mer senare idag. ha det bra. puss och kram!seeeeya!//
J.D




<3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Lillstrumpa... förstår att det känns hemskt, men du vet ju att det är bäst så här.



STOR KRAM

2008-12-22 @ 11:21:45
URL: http://bereccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0