Duktig tea och brunstig mira

Nu är jag inne från stallet igen eller kom in för en timme sen kanske,  Tea var riktigt fin så jag nöjde mig efter 40min då det hade gått så himla bra!
Mira däremot har blivit brunstig och var därför lite tjurig i början, men det gick helt okej sen trots allt. :)

nä nu orkar jag inte skriva nå mer ikväll, förlåt, men ni får nog se till att ställa lite frågor och kommentera hörrni nu har ni varit lite dåliga på slutet! :)

Vilka ska ner till stan imorogn då?

Det skulle faktiskt vara kul om ni skrev vilka ni är som läser min blogg, hur gammla ni är och var ni bor om ni håller på med hästar osv. :)

Nä vi hörs imorgon! puss och kram! seeeya! //
J.D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0