Äntligen!

så nu har jag äntligen blivit av med den förbaskade febern!
Känner mig fortfarande ganska slut i kroppen så jag får se om jag orkar rida ikväll annars blir det att borsta och pyssla om dom små djuren!
Imorgon är det avslutning i skolan, fett med skönt ska det bli med lov, och ÄNTLIGEN kommer man kunna rida när det är ljust så man slipper rida på kvällen då det är bäck svart! Hela lovet blir till att konditions träna och köra hårt så dom är i toppform sen när skolan börjar! :D
Imorgon blir det att träffa signe i stan efter julavslutningen :) Kanske titta efter några julklappar!
Julen iår firar jag hos min pappa, och sen juldagen hos mamma!
Det kommer verkligen bli så mys!
Sen kan jag berätta att jag kanske kommer vara med i elit-laget nästa år, det får vi se, jag har ju som tänkt satsa på SM nästa år, men om dom skulle behöva någon till i laget så kommer jag hoppa in. Så det blir spännande! Jag vill verkligen tävla, saknar den här livskicken man får när man går in på banan, pratade med maria från skåne som jag kanske nämnt tidigare, åh vad arg jag blir dom har ju tävlingar HELA TIDEN,deras uppehåll är typ julafton sen börjar tävlingarna igen.
Men det ska i alla fall bli kul nästa år eftersom vi fått lite mer större tävlingar hit i norrland! är det någon mer än jag som peppar?? :D

Nä hörrni glöm inte att börja premunuera på min blogg på blogglovin.se! och sen för i helafriden fråga frågor, det blir så mycke roligare då!
Ska titta på lite tv nu och återhämta mig. men vi hörs sen eller imorgon och nästa gång jag loggar in vill jag ha MASSA frågor! puss och kram! seeeya!//
J.D


Världens mysigaste<3
Juste har ni sett hennes TÖNTIGA lugg? den växer inte mer! sjukt va? samma sak med hennes man, det växer bara vita/grå hårstrån som är jättetunna. en del hästar är ju roliga!

Kommentarer
Postat av: amanda

hejsan. Jag undrar om man har en häst som gärna her ner huvudet när man hoppar vad ska man göra då? Asså han håller huvudet på ungefär samma ställe hela tiden ( ungefär i mitten )men jag vill som få upp det.



Sen en till fråga. Min häst hoppar jättebra men han river ganska ofta. Och det är för att han alltid hoppar så långt ifrån. Min tränare har sagt flera gånger att jag måste träna på det där för jag måste få han att hoppa rundare språng men han tar som aldrig ett extra galoppsprång. Han hoppar bara av när han vill.

2008-12-19 @ 10:20:59
Postat av: syster C

alltsa halla!! nu sitter jag pa suvaranabhumi o vantar pa att flyget ska ga. javla skit att ingen av er kan vara inna pa msn nar man for en gangs skull sitter vid en NORMAL tid for ER!!!!! jaja men jag ringer val nar jag kommer fram o jag hoppas ni saknar mig sa ni nastan har spruckit for det gor nastan jag:D PUSS PA ER!!!

2008-12-19 @ 17:40:45
Postat av: sandrahedman

sv: Jo det är precis det jag skrivit, haha ;) "Pessoabettet trycks även upp mot gomtaket och uppåt mot hästens tänder (då den vanligaste konstruktionen är tvådelad), vilket gör att hästen vill höja huvudet". Nej det är det verkligen inte, tråkigt att så få vet om funktionen av det.



Jag håller tummarna för dej i din satsning på SM!



2008-12-19 @ 18:11:48
URL: http://sandrahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0