tjoho!

idag känner jag mig bättre, och det passade ju bra eftersom jag ska ut med teabus och z ska väll rida bella annars får jag gör det, hon måste ju hållas igång nu! :)
Tror inte jag far till lycksele dmet, himmla va epig tävling jag får typ ryck, varsegod och vinn dmet jag tycker ändå inte det känns som någon ära då det är typ 3 anmäld! ah va arg jag blir! vill bara flytta här ifrån. hur som helst så drar vi nog in tea till hippo istl så får jag hoppa och träna där, alltså fatta hur dåligt det är att bo i umeå och tävla på den nivån som jag gör, dom fick inte ens ihop till en L:A(!!!) i lycksele det är illa bara illa! och hur kul blir det nästa år, SMet går i ljugby och i vetlanda som är över 100mil härifrån FATTA 100MIL!! oj vad jag bara vill flytta nu. känner att jag blir så less!

aja, ska väll fika lite sen blir det ut i stallet och rida!
Imorgon far jag till skolan om jag forsätter hålla mig såhär frisk!
Slänger väll in ett inlägg när jag varit ute och berättar hur det gick, ska nog rida tea på ängen och bella far vi väll ut i skogen med!
GUD vad jag är hoppsugen inte hoppat på år känns det som, blir nog att små skutta lite imorgon eller nått sånt!
ha det bra! seeya!//
J.D

fina fina fina fina fina du<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0