Lillebror!!!

Imorgon är det den stora dagen, jag satt och tittade på lite klubbtävlingar vi kunde fara på med zakariya och bella och sen så hittade jag en som var imorgon och det såg bara så himmla bra ut på proppen så jag frågade mamma och det lät positivt så imorgon far vi till sävar och så får han tävla sin första tävling på bella! så himmla kul!!!! han får väll rida på hinder som är 30-40cm hade jag tänk! gud va bra det här kommer bli! Heja han!
så nu blev vi ju tvugna att fara ut ikväll och tjuv träna så hans kompis ska hem nu så sen bär det av ut i stallet och träna!

Har i alla fall ridit tea och hon var som en buse! haha söta hon! annars gick det väll bra, red lite på ängen! hoppade nått dike gjorde allt hon tycker är kul! jaja nu ska jag ut! hade bra! slänger in bilder sen när vi varit ute! seeeyaaa!//
J.D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0