Idag är den stora dagen!

Idag ska lillebror tävla!:)
Själv for jag inte till skolan idag hostat hela natten fick lov att ta någon äcklig hostmedicin som jag höll på att spy upp, usch jag kan verkligen inte ta flytande medicin. huvva!
Nu regnar det och är grått och tråkigt!
Var lite stressad igår när jag skrev inlägget, men jag klippte och rakade bella och testade knoppa henne och hon blev så himmla fin, så nu ska jag knoppa henne!
Rakade henne gjorde jag på typ 10min rakade bara halsen och sen ville zakariya att hon skulle ha ett b på rumpan så då fick jag gör det, inte så fint men det blev ett B i alla fall :)
När han red igår så skulle jag försöka hitta ett ord för kontakt med munnen det är lite svårt att säga kontakt till min 7åriga lillebror så då kom jag på att jag kunde säga att han skulle ha motstånd, att han skulle känna motstånd i munnen och det funkade jättebra, han fixade det så himmla bra, kunde inte gått bättre, sen när han galopperade sa han: alltså jag kan ju sitta och galoppera såhär i flera varv det är ju så himmla enkelt.så bara bella inte blir för pigg ikväll så kommer nog det här gå toppen bra! :)
Nä nu ska jag gå, men ha det bra! seeeeya!!//
J.D

Hihi jag och  bella när vi vann dmet 2005 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0