Fortfarande sjuk!

Hej hej, sitter här med en uppsvullen hals, kan knappt svälja! Håller tummarna att det här ska lägga sig snart!

Idag och igår red lillebror bella och det gick helt otroligt bra! jag testade det här med att sätta fast stigbyglarna i sadelgjorden och det gick oväntat bra! bella och zakariya var mer än nöjd! han fick en helt annan sits och bella kunde koncentrera sig på sitt jobb istl för att störa sig på z fladdrande skänklar :)
Han har övat på tempo växlingar och det verkar som att han inte gjort annat!
Självklart som jag trodde så har jag fått göra iordning och sadlat av och fixat allt utom ridningen, men jag tycker det är helt okej. Jag är nöjd bara han fortsätter!
och idag sa han till och med att han inte vill börja spela fotboll han tyckte det skulle bli så jobbigt att springa! haha :)
så vi fortsätter våran träning och jag hoppas vi kan starta nån liten blåbärshoppning i slutet av hösten!

Red teabus igår hon tyckte det var lika kul som vanligt hon ville bara galoppera mer hela tiden! haha :)
hon är så himmla fin nu, skulle kunna sitta och rida henne i timmar<3
Idag ska hon få lite akupunktur så det blir lite vila idag och imorgon sen då är vi fit for fight! :D

Nä nu ska jag gå och vila upp mig så det här i halsen blir bättre! ha de bra!
seeeya!//
J.D

sööta!

Världens finaste<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0