Firoda C.C

Igår fick jag ett sms som det stod följande på:
Fiffi har klarat operationen jättebra det var bättre i hoven än vad dom trodde<3

Glad och förvirrad som jag blev sprang jag och visade smset för mamma, mamma började nästan gråta. söta du!
Hur som helst så hade operationen flyttats så nu är hon redan operarad, och som sagt var det MYCKE bättre i hoven än vad dom trodde så nu behöver hon inte ens stå på boxvila utan kan börja ledas redan nu :D
åh fatta lyckan!<3 hon ska kanske få bli min igen<3

puss och kram// jacqueline

<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Viktoria persson

Hej vi har varit och provridit en ponny som du ska ha haft firoda cc, undrade lite om hovbens frakturen hur den blev till,hur allvarlig den var.Hur var den ponnyn? vad tror du om framtiden har den någonting att hämta på msv nivå? Ponnyn var mkt känslig att rida men fungerade mkt bra tillsammans med min dotter.Såg att ni hade tävlat någon ungponny klass. Undrar om ponnyn har en framtid på tävlings banan vad tror du?

2009-10-09 @ 09:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0