Färdigt!

Så nu har man fått sig en ny och fräsch blogg, tack så jättemycket johanna jag blev jättenöjd!!!
kanske kommer bli lite mer motiverad att blogga nu! :)

idag ska jag nog bara ta det lugnt! och se film, går inte att göra så mycket annat när det är sånt här dåligt väder!
på onsdag börjar skolan, lite nervös, börjar ju en helt ny klass och skola eftersom jag bytt skola!
jag känner mig dock mer motiverad detta år, så nu hoppas jag och tror det kommer bli bättre!

tea har vilat den senaste veckan pga henne öga som inte vill bättra på sig!
vi får hoppas det gör det för min plan är ju att ha henne igång till DM:et igen :)
aja nu ska jag ladda ner lite gossip, seeeya!// J.D

älskade du<3

Kommentarer
Postat av: evelina



haha jasså? då kanske vi skulle haft lite gossip girl maraton ? :) haha det är ju fkatiskt riktigt bra ! :) det gick bra att jobba. antar att du sov när jag var i stallet på morgonen idag ? hör av dig så kommer jag förbi senare !! :) puss

2008-08-18 @ 18:10:49
URL: http://miiiniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0